м. Львов, ул. Чорновола 57
Укр   Рус  

Не вдалось визначити ваше місто

Увійти
Логін
Пароль
Увійти як користувач
Зареєструватись
Після реєстрації на сайті вам буде доступне відстеження стану замовлень, особистий кабінет та інші нові
гаджети та аксесуари

Гарантії та повернення

3-1024x400.jpg
Умови гарантії та повернення

  1. Продавець гарантує, що придбаний товар є функціональним та не містить виявлених механічних чи інших пошкоджень на момент продажу. Комплектність товарів перевіряється при покупці. 

  2. Гарантія на продані товари, за умови дотримання умов гарантії, передбачає безкоштовний ремонт товарів протягом гарантійного строку, зазначеного у нашому гарантійному талоні, або їх заміну на аналогічні за призначенням у випадку неможливості ремонту ( стаття 8).

  3. Гарантія діє лише за наявності правильно і чітко заповнених документів, що підтверджують покупку (товарний чек), та Договірного гарантійного зобов'язання, підписаного Покупцем, або фірмового гарантійного талона виробника з заповненими полями та підписом покупця.

  4. Покупець зобов'язаний до початку введення в експлуатацію обладнання ознайомитися з Правилами його використання та гарантійного обслуговування, які містяться в додах до обладнання, та переконатися в відсутності зовнішніх пошкоджень ( стаття 4, частина 3).

  5. Продавець не забезпечує гарантійне обслуговування поставлених товарів у випадках:

    • втрати гарантійного талона, наявності в ньому записів чи виправлень, зроблених не Продавцем;
    • неспівпадання серійних номерів комплектуючих з вказаними в гарантійному талоні (якщо виріб комплектується, окрім виробів у OEM-поставці);
    • пошкодження або відсутність гарантійних стікерів Продавця на виробі або комплектуючих; наявності механічних пошкоджень (пом'ятості, відламів, глибоких подряпин, тріщин, слідів удару, вигину або перелому контактних ніжок, кріпильних місць і т. п.), а також зі стертою маркуванням виробів, нерозбірливими серійними номерами;
    • наявності ознак ремонту неуповноваженими особами (відкриття блоків, слідів пайки, слідів механічних пошкоджень на гвинтах, порушення гарантійних пломб, заміни деталей та ін.);
    • наявності пошкоджень, отриманих в результаті аварій, впливу вогню, вологи, агресивних хімічних речовин, а також в результаті дій третіх осіб або непереборної сили;
    • з ознаками горіння або диміння виробу (прогар токопровідних елементів, мікросхем, плати, корпуса ін.);
    • наявності пошкоджень, викликаних потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, комах та ін.;
    • несправності, що виникла внаслідок використання не оригінальних розхідних матеріалів;
    • виходу виробу з ладу з вини Покупця (при використанні виробу не за призначенням, комерційній експлуатації виробу побутового призначення, неправильній установці та підключенні, порушенні правил експлуатації, зберігання та транспортування, викладених у керівництві користувача);
    • при неповній комплектації виробу, відсутності прилагамої документації, драйверів, з'єднувальних кабелів, кріплення та оригінальної упаковки, або з пошкодженою комплектацією;
    • роботи виробу з неліцензійними, несертифікованими або зараженими комп'ютерним вірусом програмними продуктами.
    • невідповідності Державним стандартам параметрів електроживлення, телекомунікаційних і кабельних мереж та іншими зовнішніми факторами (кліматичними та іншими);
    • некоректної роботи з програмно-апаратною частиною виробу (перепрограмування Flash - Bios тощо);
    • а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України; ( стаття 8, частина 14)

  6. У разі необхідності Продавець має право перед початком ремонту відправити обладнання на незалежну експертизу терміном до 14 робочих днів, без урахування часу транспортування, в сертифікований Сервіс-центр виробника для отримання висновку про причини виникнення несправності.

  7. Заміна виробу проводиться тільки в тому випадку, якщо він не може бути відремонтований, на підставі висновку сертифікованого Сервіс-центру виробника. Термін гарант. ремонту, залежно від його складності, може становити 40 робочих днів, без урахування часу транспортування. ( стаття 8, частина 1; стаття 1, пункт 12)

  8. Умови обміну / повернення товару належної якості.

    Стаття 9. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":

    Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого його було придбано, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.

     Обмін товару належної якості здійснюється:

    - якщо він не використовувався;
    - якщо збережено його товарний вигляд;
    - споживчі властивості, пломби, ярлики;
    - розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.

    Роз'яснення:

    Товарний вигляд: Новий товар реалізується із заводськими захисними плівками, це є одним із факторів визначення товарного вигляду. Розкрита зарядка, гарнітура, будь-які проводки та батарея закриті захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Також мають бути відсутні потертості та подряпини на виробі.

    Не використовується: Уся електроніка постачається з програмним забезпеченням за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, може авторизований сервісний центр менеджер з приймання товару. У разі виявлення сторонніх програм, змін у налаштуваннях, слідів використання (файли, фотографії, нотатки, відео) магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.

    Пломби, ярлики та розрахункові документи: Також цей пункт стосується товарного вигляду. Якщо під час повернення ви втратили якийсь документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товар - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи: необхідно надавати оригінал чека та гарантійного талона для повернення коштів.

    Аксесуари - поверненню підлягають НЕ розпаковані аксесуари. Якщо є сліди розкриття аксесуара і спроби вторинного пакування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) - товар повернути неможливо. Коли ж можна їх повернути? Можна відмовитися від покупки, перевіривши його перед продажем.

Доповнення:

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі через:

  • порушення збереження гарантійних пломб;
  • наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • неправильного заповнення гарантованого талона;
  • якщо серійний або IMEI номер, що міститься в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження (дефекти, завдані клієнтом);
  • пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  • Пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи пониженням напруги в мережі;
  • Пошкодження, спричинені неправильним підключенням до електромережі;
  • Пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, чи виникші в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • Пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або порушенням правил експлуатації.
Шановні покупці, після отримання та огляду товару претензії щодо комплектації, зовнішнього вигляду, не приймаються! Переконливо просимо Вас перевіряти зовнішній вигляд і комплектацію при отриманні товару.