Умови гарантії та повернення
- Продавець гарантує, що придбаний товар є функціональним та не містить виявлених механічних чи інших
пошкоджень на момент продажу. Комплектність товарів перевіряється при покупці.
- Гарантія на продані товари, за умови дотримання умов гарантії, передбачає безкоштовний ремонт
товарів протягом гарантійного строку, зазначеного у нашому гарантійному талоні, або їх заміну на
аналогічні за призначенням у випадку неможливості ремонту (
стаття
8).
- Гарантія діє лише за наявності правильно і чітко заповнених документів, що підтверджують покупку
(товарний чек), та Договірного гарантійного зобов'язання, підписаного Покупцем, або фірмового
гарантійного талона виробника з заповненими полями та підписом покупця.
- Покупець зобов'язаний до початку введення в експлуатацію обладнання ознайомитися з Правилами його
використання та гарантійного обслуговування, які містяться в додах до обладнання, та переконатися в
відсутності зовнішніх пошкоджень (
стаття
4, частина 3).
- Продавець не забезпечує гарантійне обслуговування поставлених товарів у випадках:
- втрати гарантійного талона, наявності в ньому записів чи виправлень, зроблених не Продавцем;
- неспівпадання серійних номерів комплектуючих з вказаними в гарантійному талоні (якщо виріб
комплектується, окрім виробів у OEM-поставці);
- пошкодження або відсутність гарантійних стікерів Продавця на виробі або комплектуючих; наявності
механічних пошкоджень (пом'ятості, відламів, глибоких подряпин, тріщин, слідів удару, вигину або
перелому контактних ніжок, кріпильних місць і т. п.), а також зі стертою маркуванням виробів,
нерозбірливими серійними номерами;
- наявності ознак ремонту неуповноваженими особами (відкриття блоків, слідів пайки, слідів
механічних пошкоджень на гвинтах, порушення гарантійних пломб, заміни деталей та ін.);
- наявності пошкоджень, отриманих в результаті аварій, впливу вогню, вологи, агресивних хімічних
речовин, а також в результаті дій третіх осіб або непереборної сили;
- з ознаками горіння або диміння виробу (прогар токопровідних елементів, мікросхем, плати, корпуса
ін.);
- наявності пошкоджень, викликаних потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, комах та
ін.;
- несправності, що виникла внаслідок використання не оригінальних розхідних матеріалів;
- виходу виробу з ладу з вини Покупця (при використанні виробу не за призначенням, комерційній
експлуатації виробу побутового призначення, неправильній установці та підключенні, порушенні
правил експлуатації, зберігання та транспортування, викладених у керівництві користувача);
- при неповній комплектації виробу, відсутності прилагамої документації, драйверів, з'єднувальних
кабелів, кріплення та оригінальної упаковки, або з пошкодженою комплектацією;
- роботи виробу з неліцензійними, несертифікованими або зараженими комп'ютерним вірусом
програмними продуктами.
-
невідповідності Державним стандартам параметрів електроживлення, телекомунікаційних і кабельних
мереж та іншими зовнішніми факторами (кліматичними та іншими);
- некоректної роботи з програмно-апаратною частиною виробу (перепрограмування Flash - Bios
тощо);
- а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України; (
стаття 8, частина 14)
- У разі необхідності Продавець має право перед початком ремонту відправити обладнання на незалежну
експертизу терміном до 14 робочих днів, без урахування часу транспортування, в сертифікований
Сервіс-центр виробника для отримання висновку про причини виникнення несправності.
- Заміна виробу проводиться тільки в тому випадку, якщо він не може бути відремонтований, на підставі
висновку сертифікованого Сервіс-центру виробника. Термін гарант. ремонту, залежно від його
складності, може становити 40 робочих днів, без урахування часу транспортування. (
стаття
8, частина 1;
стаття
1, пункт 12)
- Умови обміну / повернення товару належної якості.
Стаття 9. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого
його було придбано, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором,
розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на
обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.
Обмін товару належної якості здійснюється:
- якщо він не використовувався;
- якщо збережено його товарний вигляд;
- споживчі властивості, пломби, ярлики;
- розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.
Роз'яснення:
Товарний вигляд: Новий товар реалізується із заводськими захисними плівками, це є одним із факторів
визначення товарного вигляду. Розкрита зарядка, гарнітура, будь-які проводки та батарея закриті
захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не
рекомендується! Також мають бути відсутні потертості та подряпини на виробі.
Не використовується: Уся електроніка постачається з програмним забезпеченням за замовчуванням.
Перевірити, використовувався пристрій чи ні, може авторизований сервісний центр менеджер з приймання
товару. У разі виявлення сторонніх програм, змін у налаштуваннях, слідів використання (файли,
фотографії, нотатки, відео) магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього
пункту.
Пломби, ярлики та розрахункові документи: Також цей пункт стосується товарного вигляду. Якщо під час
повернення ви втратили якийсь документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товар - ситуація
буде аналогічною. Розрахункові документи: необхідно надавати оригінал чека та гарантійного талона
для повернення коштів.
Аксесуари - поверненню підлягають НЕ розпаковані аксесуари. Якщо є сліди розкриття аксесуара і
спроби вторинного пакування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) - товар повернути
неможливо. Коли ж можна їх повернути? Можна відмовитися від покупки, перевіривши його перед
продажем.
Доповнення:
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі через:
- порушення збереження гарантійних пломб;
- наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця
або третіх осіб;
- порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни
конструкцій або схеми товару;
- неправильного заповнення гарантованого талона;
- якщо серійний або IMEI номер, що міститься в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути
встановлений.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження (дефекти, завдані клієнтом);
- пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного
режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх
предметів);
- Пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи пониженням напруги в мережі;
- Пошкодження, спричинені неправильним підключенням до електромережі;
- Пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, чи виникші в
результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- Пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або порушенням правил
експлуатації.
Шановні покупці, після отримання та огляду товару претензії щодо комплектації, зовнішнього вигляду, не приймаються! Переконливо просимо Вас перевіряти зовнішній вигляд і комплектацію при отриманні товару.